dimarts, 12 de maig del 2009

qui és qui?




us reconeixeu??

12 comentaris:

  1. perfecte! demà comença el joc!

    raquel

    ResponElimina
  2. HOLA, QÙE TAL, JO NOMÉS HE RECONEGUT A 13 PERSONES...JA, JA HEM CAMBIAT UNA MIQUETA...JA, JA

    ResponElimina
  3. ei!! però si no hem canviat tant.....jejeje

    ResponElimina
  4. Ualaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! Quina currada.... doncs jo no m'havia conegut ni a mi mateixa.... buf; com passa el temps.
    Doncs molt bé; FELICITATS a la "organització" per aquesta currada!!!!!
    Salla

    ResponElimina
  5. Jo no sé qui són CSC??
    kintus1979?
    Pindy??
    Indentifiqueu-vos va?!!!!

    ResponElimina
  6. La meva aposta, rectifique-me eh?
    Per ordre d'aparició on poso una X no sé qui és
    X-X-Rubén-X
    Mir-X-Raquel-Sergi
    Pedtet-Núria-Josep-X
    Anna Margalef-Jaume V-Ester-Ernest
    X-Salla-Dani S-X
    X-Roca-Pep A-Montse Beltran

    ResponElimina
  7. ei salla!!! m'han dit que encara no saps què fer.... mmmmmmmm!!! doncs venir dona, venir.....!!! encara que només sigui al sopar.
    ja t'entenc ja, però només seran unes horetes...
    petó

    ResponElimina
  8. ei la pindy és l'helena arjona? quant de temps! com estàs? espero veure't pel sopar!

    records a tots!

    lin (raquel)

    ResponElimina
  9. ei Esther segueixo l´ordre que tu has comença per anar anomenant a la gent que surt al cartell, jo crec que a la majoría els reconec, sino, aneu- me rectificant:

    ALBERT-ANNA B-RUBEN-HELENA
    ANNA MIR-SERGI CADENS-RAQUEL-ANTONI
    JORDI P-NURIA-JOSEP-MONTSE
    ANNA MARGALEF-JAUME-ESTER-ERNEST
    SERGI SALES-CARME-DANI-IVAN
    GERARD-FRANSESC-JOSEP A-ALLAN


    Bueno, segur que dos estan bé. jejeje
    fins aviat!!!!!

    ResponElimina
  10. ostres montse!!! un deu!!
    primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
    petó

    ResponElimina
  11. Montse un crack!

    Kintus79 entenc que és la mIR

    ResponElimina
  12. si que ho sóc ester sí!!!
    ei a veure si escrivim més cosetes, ehhhhh??

    ResponElimina